Senin, 20 April 2009

Below are 15 characteristics of the happiest

Some people make living their best life and creating success look so easy, don’t they? And yet,
many successful people will tell you it’s not actually easy for them, they just rely on their
strengths to pull them forward and over the rough spots.leadership training


Below are 15 characteristics of the happiest,
most successful people I know and have had the privilege of knowing. Use this list as a guide,
not an end all and be all. I doubt any one person is strong in all of these areas,
but some come close.

1. Willing

Successful people are willing to dig in, do the work and learn new things. They’re simply willing to do whatever it takes to create the life they want.

2. Open

Successful people are open to new ideas. They don’t close themselves off from information that might help them.

3. Courageous

Often, successful people are risk-takers, but more importantly they’re courageous. They tap into the courage that lives deep in them and use it to break ground, try new things and put themselves out in front.

4. Decisive

There’s an old adage that says be quick to make a decision and slow to change it. Successful people do just that. They don’t vacillate or sit on the fence. They decide and move forward. Indecisiveness will kill momentum.

5. Love Learning

Have you ever seen a successful person’s personal library? It’s usually packed full! Successful people are willing to invest in themselves, either through reading, attending seminars or workshops. They know they don’t have all the answers so they seek people that have the answers they’re looking for.

6. Committed

Commitment provides the fuel – the energy – to keep moving forward. Successful people know what they care about and have committed themselves, on a deep level, to getting it.

7. Persistent

No such thing as “giving up” in a successful person’s mind. Just like the Energizer Bunny, they keep going and going. As they say, success is 98% showing up, 2% talent.

8. Adaptable/Flexible

Simply said, successful people go with the flow. Ride the wave. Rigidity is the kiss of death in creating anything you want. Successful people have the ability to switch course as needed. This allows them to stay present to world around them, being more aware of opportunities as they arise.

9. Creative

We all have an innate sense to create in our lives. Successful people have learned to tap into their creative spark and do so in a way that enriches their lives and the world around them.

10. Balanced

The happiest and most successful people usually lead well-balanced lives. They take time for their families and fun times. They celebrate the whole of their lives, not just parts of it.

11. Spiritual

Often, successful people have a deep commitment to their spiritual side. They understand their life is so much more and the source of their power comes from a source deep within. They allow their spirits to guide them.

12. Purposeful

Living a meaningful life starts with a sense of purpose. Successful and happy people have usually spent time considering their unique purpose in life and have taken steps to fulfill that purpose.

13. Fun-loving

Living your best life doesn’t mean work, work, work! Taking time out for fun times and relaxation are important elements in creating a life that works well and feels great. Have you heard where CEO’s on the coast in California have started holding board meetings? That’s board like in surfboard! They meet early in the morning for some sun, sand and surf. They say it does wonders to boost creativity and gives them a fun atmosphere in which to connect with new people. Networking at its very best!

14. Possess Clarity

To create success you need to be able to leverage your strengths. Successful people know who they are, what they want and how they’re going to get it. They’ve learned to leverage their strengths and passions.

15. Patient

Success takes time to build. Successful people, who are also happy, have learned to allow the things they want to arrive in there own perfect timing. They honor the natural flow of life and seldom push to get what they want.

Author’s Bio

Cari Vollmer, personal growth expert, is the founder of LifeOnTrack.com and InspireYourDay.com. For practical life strategies and success tips, sign up for LifeOnTrack.com’s FREE e-zine, LivingOnTrack, at http://www.LifeOnTrack.com

Soome membuat hidup orang-orang yang terbaik dan menciptakan kehidupan sukses terlihat begitu mudah, mereka tidak? Namun, banyak orang akan berhasil Anda kirim itu sebenarnya tidak mudah bagi mereka, mereka hanya mengandalkan kekuatan mereka untuk menarik mereka yang maju dan lebih kasar tempat itu.
pelatihan kepemimpinan
Di bawah ini adalah 15 karakteristik dari happiest, kebanyakan orang sukses saya tahu dan sudah mempunyai hak yang mengetahui. Menggunakan daftar ini sebagai panduan, bukan akhir dan semua semua. Keraguan saya adalah salah satu orang kuat di semua daerah, namun beberapa datang dekat.

1. Bersedia

Berhasil orang bersedia bekerja keras, yang bekerja dan belajar hal baru. Mereka hanya akan melakukan apa saja yang diperlukan untuk menciptakan kehidupan yang mereka inginkan.

2. Membuka

Orang yang sukses terbuka untuk ide-ide baru. Mereka tidak menutup diri dari informasi yang dapat membantu mereka.

3. Kosen

Biasanya, orang yang sukses risiko-takers, tetapi lebih penting lagi they're berani. Mereka menyerap keberanian yang mendalam dalam kehidupan mereka dan menggunakannya untuk melakukan pencangkulan, mencoba hal baru dan menempatkan diri mereka di depan.

4. Menentukan

There's an old adage says yang cepat untuk membuat keputusan dan lambat untuk mengubahnya. Hanya orang berhasil melakukan itu. Mereka tidak bimbang atau duduk di pagar. Mereka memutuskan dan bergerak maju. Indecisiveness akan membunuh momentum.

5. Love Belajar

Apakah Anda pernah melihat orang yang sukses dari perpustakaan pribadi? It's biasanya penuh sesak! Berhasil orang bersedia untuk berinvestasi dalam diri mereka, baik melalui membaca, menghadiri seminar atau lokakarya. Mereka tahu bahwa mereka tidak memiliki semua jawaban, sehingga mereka mencari orang yang memiliki jawaban yang mereka cari.

6. Berkomitmen

Komitmen menyediakan bahan bakar - energi - untuk tetap bergerak maju. Berhasil orang tahu apa yang mereka peduli dan mempunyai komitmen sendiri, pada tingkat yang mendalam, untuk mendapatkan itu.

7. Gigih

No such thing as "giving up" yang sukses dalam pikiran orang. Seperti penggiat Bunny, mereka tetap terjadi dan terjadi. Sebagaimana yang mereka katakan, sukses adalah 98% muncul, 2% bakat.

8. Adaptable / Fleksibel

Cukup berkata, orang sukses dengan arus pergi. Naik gelombang. Kebekuan adalah kiss mati dalam menciptakan sesuatu yang Anda inginkan. Orang sukses memiliki kemampuan untuk beralih saja yang diperlukan. Hal ini memungkinkan mereka untuk tetap hadir ke dunia sekitar mereka, yang lebih mengetahui tentang peluang karena timbul.

9. Kreatif

Kita semua memiliki rasa asli untuk membuat dalam kehidupan kita. Orang sukses telah belajar untuk menyerap spark dan kreatif mereka melakukannya dengan cara yang memperkaya kehidupan dan dunia di sekitar mereka.

10. Seimbang

The happiest dan biasanya orang paling sukses memimpin seimbang kehidupan. Mereka membutuhkan waktu untuk keluarga mereka dan menyenangkan kali. Mereka merayakan seluruh kehidupan mereka, bukan hanya bagian dari itu.

11. Rohani

Seringkali, orang sukses memiliki komitmen yang mendalam kepada pihak rohani. Mereka memahami kehidupan mereka sangat jauh lebih banyak dan sumber daya mereka berasal dari sumber yang mendalam. Roh mereka membolehkan mereka untuk membimbing mereka.

12. Sengaja

Hidup yang berarti hidup dimulai dengan adanya makna. Sukses dan senang orang biasanya menghabiskan waktu mempertimbangkan keunikan tujuan hidup dan telah mengambil langkah-langkah untuk memenuhi tujuan itu.

13. Fun-loving

Anda tinggal terbaik hidup tidak berarti bekerja, bekerja, bekerja! Meluangkan waktu untuk menyenangkan kali dan relaksasi merupakan unsur penting dalam menciptakan kehidupan yang bekerja dengan baik dan merasa besar. Anda telah mendengar dimana CEO dari pada pantai di California sudah mulai memegang papan pertemuan? Papan seperti itu di papan selancar! Mereka bertemu di awal pagi untuk beberapa Minggu, pasir dan surfing. Mereka berkata ia tidak keajaiban untuk meningkatkan kreativitas dan memberi mereka dalam suasana yang menyenangkan yang terhubung dengan orang baru. Jaringan pada saat yang terbaik!

14. Kejelasan memiliki

Untuk membuat kesuksesan Anda harus dapat Anda pengumpilan kekuatan. Berhasil orang tahu siapa mereka, apa yang mereka inginkan dan bagaimana mereka sedang pergi untuk mendapatkannya. Mereka telah belajar untuk leverage mereka kekuatan dan gairah.

15. Pasien

Sukses membutuhkan waktu untuk membangun. Orang sukses, yang juga senang, belajar untuk membolehkan hal-hal yang ingin mereka sendiri tiba di sana tepat waktu. Mereka menghormati alam arus kehidupan dan jarang push untuk mendapatkan apa yang mereka inginkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar