Selasa, 03 Maret 2009

jiwaku...

(*&^&*#$@$$%^$#
huurrrmmmm.......
bile kita nak lari daripada sesuatu perkara, tapi bukan dikategori masalah, mesti susah..
aku tak suke sebenarnya tapi payah nak blah..
tah la, tapi aku rase aku ni penyabar la jgk bile time tertentu. tapi lebih banyak baran kot..
baran aku dah kurang ckit sejak aku dah masuk 20an. tapi aku tak boleh terima bile aku dah selalu sabar dengan sesuatu perkara, tapi benda yang aku sabar sangat sebelum n i tak boleh sabar dengan aku untuk waktu yang sekejap, seketika dan aku boleh jadi hijau! lagi2 bile aku rase dah nak dekat bulan merah aku tiba..
sampaikan aku fikir aku nak buat perkara-perkara yang boleh memuaskan hati aku, yang jarang-jarang sekali aku nak buat atau dah lame aku tak buat.
wat da ----??!!!
dahla minggu ni minggu yang menyeskkan kpale smpai 2-3 minggu lagi...
ahhHhhhh!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar