Senin, 02 Maret 2009

2nd entry..member yang siot jer!

aku citer kt sorang kawan aku yang aku dah ada blog, pastu die boleh gelakkan aku macam nak mampos siap guling2 lagi cm industan!! siot betol budak 2! die cakap, cam klakar je aku ada blog. ceh! jeles la sebenarnye 2... hahaha. aku tido lewat nie.. xciap asingment lagi. padan muko den! xciap keje, nasiblah ko kene tdo lewat. dahla nak kene anta asingment grup besok ngn ada 2 quiz n clas aku full gle besok. 830am sampailah 10 malam. tak ke lebam otak aku besok? ada 5 clas dalam 1 hari... itulah antara cabaran yang aku kene tempuh masuk degree ni. sape curuh gatal-gatal g sambung blaja. dah blaja nie, kene la ikut cara orang blaja kan.... redha jela... bak kata orang, go with the flow..ye ke?? hehe.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar